събота, 3 август 2013 г.

Сладка млечна баница










             Никога не я бях приготвяла, но помня вкуса и от детските години, много често ни я даваха за следобедна закуска в градината. По принцип когато чуя баница, винаги си я представям със сирене, затова и вкъщи така си я правя. Но този път реших, че ще изненадам децата с нещо различно, пък и отдавна си бях набелязала рецептата в една книжка за детско хранене.




                           1 пакет кори
                  1/2 пакетче масло
                  1 л. прясно мляко
                  4 яйца
                  1ч.ч захар
                  1 ванилия




                     Взимате две кори и ги разстилате върху намазнена правоъгълна тавичка. Останалите кори ги смачквате на топка като розички и ги нареждате една до друга. Нарязаното на парчета масло се поставя върху всяка от розичките и се слагат да се запекат до порозовяване.  
               През това време разбивате яйцата, млякото, захарта и ванилията. Изсипвате яйчната смес върху леко изстиналите кори и допичате баницата за около 20 мин, на 190*С.



            

6 коментара:

  1. Веднага си отмъквам едно парче!Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз не съм приготвяла, но май не съм и опитвала. А съм страшно любопитна, на няколко пъти й се каня. Чудесно изглежда твоята, Таничка!
    Сърдечни поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, опитай я. На нас ни хареса много. Поздрави!

      Изтриване
  3. И аз я помня, но май не съм я приготвяла, като че ли. Наистина е много вкусна. Твоята е неустоима! Поздрави!

    ОтговорИзтриване