събота, 2 август 2014 г.

Баница със сух хляб






         Лятото консумираме по малко хляб и винаги ми остава. Жал ми е да го хвърлям, затова го оползотворявам в такава баница, която децата обожават. Търпи импровизации, може да добавите колбас или зеленчуци по избор. Пробвала съм и двата варианта, но този най ни харесва.




          4 яйца
       4 с.л разтопено масло
       700 мл. прясно мляко
       сол на вкус
       сирене
       5-6 с.л олио
       филийки сух хляб

            Почистете филийките сух хляб от кората. Наредете един ред от тях в намаслена тавичка. Поръсете ги обилно с настъргано сирене, така че да се покрият. Поръсете с 5-6 с.л олио и отгоре сложете още един ред от филийките.
            Разбийте яйцата с разтопеното масло и прясното мляко. Прибавете сол на вкус. Залейте хляба и опечете баницата в предварително загрята умерена фурна. Ако желаете може да поръсите с настърган кашкавал и шарена сол.




10 коментара:

  1. И ние си хапваме такава баничка, отдавна не съм правила и ме подсети Танче :) Но твоята изглежда много съблазнително !! Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  2. :)))И ние си я хапваме:))
    Прекрасна баничка,която по някога я превръщам в богата пица:)
    Поздрави,Танче!:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленче, за пица не съм се сещала. Ще пробвам. Хубав ден!

      Изтриване
  3. Чудесна е, Бонбонът правеше преди години нещо такава и му казваше циганска баница, но май отгоре не покриваше отново с хляб, забравила съм вече:). Много е вкусно, страхотна е твоята баничка! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, ние си правихме циганска баница като деца с олио, пиперче и шарена сол. Благодаря ти и прегръдки!

      Изтриване
  4. Правила съм подобно нещо и наистина е бързо спасение. Чудесно изглежда твоята, Танче! :)

    П.П. А Катето ме подсети... Скоро си говорех с майка ми как от години не съм си правила циганска баница, пък си е вкусно. Ама аз го знам с филийка хляб, червен пипер, олио и солчица...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, и ние така си я правихме, само че и с малко шарена сол. Хубав ден, мила!

      Изтриване
  5. Чудесна и много любима баничка,Танче!У нас това е задължителния начин да не хвърля сухия хляб.Прегръдки!

    ОтговорИзтриване